.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۷۰۹ هزار خانوار مازندرانی یارانه حمایتی دریافت کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی گفت: ۷۰۹ هزار و ۲۷۳ خانوار در استان یارانه حمایتی دریافت کردند.

به گزارش شمال نیوز، کامران اصغری ظهر شنبه در دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جلسه، گفت: ۹۵ درصد مصوبات شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اجرایی شده است و تنها استانی هستیم که طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از مرکز، جلسات این شورا به صورت مرتب و با دستور کار دقیق اجرا می‌شود.

اصغری با اشاره به اینکه سبد حمایتی خانوارها از آبان ماه شروع شده است، اظهار کرد: کمک‌های خوبی از سوی دولت به همه افراد مشمول سبد حمایتی به تدریج پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به توزیع مرحله اول بسته حمایتی دولت در آبان ماه امسال، مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت حمایت معیشتی تمدید شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت کمک حمایت معیشتی تا ۳۰ دی ماه تمدید شد، افزود: افرادی که در لیست یارانه بگیران نیستند و متقاضی دریافت کمک حمایت معیشتی هستند می‌توانند تا ۳۰ دی ماه برای ثبت درخواست خود به سایت حمایت hemayet مراجعه کنند.

اصغری تعداد یارانه‌بگیر در استان را یک میلیون و ۳۲ هزار و ۹۱۱ خانوار شامل ۲ میلیون و ۱۵ هزار و ۵ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۷۰۹ هزار و ۲۷۳ خانوار معادل ۶۸.۷ درصد مشمول دریافت بسته حمایتی در استان هستند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.